בהקמה ותחזוקה סומכים עלינו

לביצוע עבודות מורכבות בתחום ההקמות והאלקטרומכניקה אחראית חברת הבת גרנד אופק פרויקטים. גרנד אופק פרויקטים  מגייסת את הידע הרב והניסיון שברשותה, כולל שימוש במגוון אמצעים לוגיסטיים להנפה, אחסון ושינוע. כל פרויקט מלווה על ידי צוות עובדים מיומן, מתבצע עם תכנון וליווי הנדסי מקצועי צמוד, הקפדה על ביצוע עבודה איכותית ושמירה על סביבת עבודה בטוחה.


פעילות החברה בארבעה ענפים מרכזיים

alt
הקמת מתקני אנרגיה

הקמת תחנות כוח קונבנציונאליות פחמיות ומחזור משולב, כולל קונסטרוקציות פלדה,HRSG ,ACC ,BOP  תעלות וגשרי צנרת, ארובות, מערכות הפחתת פליטות FGD, SCR ו ESP, וכן הרכבות מכניות של ציוד סובב. הקמת מתקני אנרגיה חלופית כדוגמת אגירה שאובה ומתקנים תרמו-סולריים ופוטו-וולטאיים.

alt
הקמת תשתיות

הקמת קונסטרוקציות פלדה גדולות לתשתיות: גשרים, שדות תעופה, רכבת קלה, מנהור ועוד. עבודות ימיות, עגורני נמל וייצור והשקה של דוברות. מתקני התפלה ומט"שים, כולל הרכבת ציוד מכני ומשאבות.

alt
הקמת מבני תעשיה

הקמת מתקני זיקוק, הקמת מרלו"גים הכוללים: הרכבות מכניות של ציוד ומערכות שינוע.

alt
אחזקה

תחום זה כולל שיקום וחיזוק של מבני ומגדלי פלדה, כולל חיפוי מבנים ועבודות בידוד גשרי פלדה, ושיפוץ ושדרוג מכלי אחסון תעשייתיים לדלק ומים כמו: צנרת התפלה, מגדלי ותנורי זיקוק, מערכות שינוע וטורבינות.

היכולת של קבוצת ברנד להעניק מענה מקצועי מקיף המושתת על כל הידע והיכולות הביצועיות שיש ברשותה בתחום, מאפשר את תחושת הביטחון המלאה של כל לקוח.

שומרים ויוצרים קשרים חדשים